Dobravska ambulanta – kaj se čekalo dve ljete? - obrazloženje - Općina Donja Dubrava

Novosti

Poštovani „Oporbeni vijećnici: Ana Duhović, Mario Duhović, Zlatko Haramija, David Miser“, žalosno je što niste htjeli u neposrednim razgovorima, dogovorenim preko vijećnika Davida Misera za četvrtak 09.05.2024. godine u 20,00 sati, razgovorom riješiti sve nedoumice i normalno nastaviti rad Općinskog vijeća, a ne polemizirati internetom.
No vaši osobni interesi koji idu na štetu Općine i „južni vjetrovi“ uputili su vas na ovakvo komuniciranje.

Poštovani sumještani,

„Problem ambulante“, počinje neispunjavanjem osobnih interesa da se ambulanta preseli u privatne prostore, koje bi općina morala skupo platiti, a pod izgovorom proglašavanja neadekvatnim prostore za preseljenje koje je utvrdio Dom zdravlja Čakovec.
Dom zdravlja je utvrdio da su prostori koje sada koristi općina, a u vlasništvu su Županije, adekvatni za rad  ambulante. Na uvidu tih prostora iz Doma zdravlja uz ravnateljicu Vlatku Pleh bili su i naša doktorica Anja Vidović, te djelatnik Igor Mikor, s kojima su usuglašavani detalji i isti pred ravnateljicom nisu imali primjedbi te se uposlenici ambulante nigdje ne očituju da je njima prostor neadekvatan. U Gradu Zagrebu djeluje oko 80 % ambulanti u manjim prostorima nego je predviđen prostor za ambulantu Donja Dubrava.
Strasti oko preseljenja ambulante u privatne neiskorištene prostore počele su spoznajom da općina racionalno gospodari svojim sredstvima, da ima novaca i da bi za neke vijećnike bilo najbolje da se kupe privatni prostori od tuđih promašenih investicija. Općinu bi jedna varijanta preseljenja u „prekopske“ privatne prostore koštala 210.000,00 eura za kupnju te za unutarnje preuređenje još oko 100.000,00, dok bi za na drugi „Istočni“ kraj Dobrave to bilo oko 200.000,00 eura. Treba naznačiti da se i u centru Dobrave nude još 4 lokaliteta koje bi se moglo kupiti i adaptirati za eventualne potrebe ambulante.
Dakle „Oporbeni“ vijećnici pod svaku cijenu forsiraju kupnju nečeg što ne treba kupiti i baciti iz općinskog proračuna 100 ili 200 tisuća eura i uskratiti novce za druge projekte, kao što je nastavak izgradnje oborinske odvodnje, dovršenje obnove Doma kulture Zalan i da ne nabrajam.   
Zašto se Županija odredila da ne financira izgradnju nove ambulante, već da svoje prostore u kojima je sada Općina ustupi Domu zdravlja Čakovec, treba pitati našeg dobravskog vijećnika u Skupštini Međimurske županije.
Spomenimo i to da smo kao vodeća ekipa prije oko dvije i pol godine povjerili  Vladimiru Čitušu, kao predsjedniku Odbora za gospodarstvo, da s nećakom Romeom Čitušem vlasnikom projektantske tvrtke, izradu idejnog rješenja građevine u koju bi se preselila ambulanta, općina, izgradili poslovni i stambeni prostori, a sve na lokaciji stare škole. Želja nam je bila da oni kao poduzetnici okupe Dobravske poduzetnike i da se kasnije jave kao zajednica ponuditelja koja će projekt odraditi. No idejno rješenje nismo dočekali.
Dakle, Dom zdravlja Čakovec i mi ispred Općine dali smo svoj prostor, svoj dio da Općina Donja Dubrava nakon adaptacije prostora ima suvremenu funkcionalnu ambulantu.
Trenutno je situacija takva da se ambulanta zbog neadekvatnih uvjeta u kojima sada radi mora uskoro zatvoriti (što znači odlazak pacijenata u druge ambulante prema pismu Doma zdravlja) ili se preseliti, bez obzira na projekt Palača međimurske popevke.
Smatram da mještani Donje Dubrave trebaju znati istinu a vijećnike pozivam da nadalje ne raspravljamo preko medija već na  sjednicama gdje se odgovorno donose odluke na dobrobit svih mještana.

Uz poštovanje

Vaš Općinski načelnik
Marijan Varga







Natrag