Damir Vidović, predsjednik Općinskog vijeća Općine Donja Dubrava, sazvao je 15. sjednicu istog za petak, 31. svibnja 2019. s početkom u 19 sati u zgradi „Zalan“. Dnevni red sjednice možete pročitati u nastavku…
OPĆINSKO VIJEĆE
KLASA:021-05/19-01/03
UR.BROJ:2109/05-19-01/01
Donja Dubrava, 24.05.2019.
Na temelju članka 58. Poslovnika Općinskog vijeća Općine Donja Dubrava
(„Službeni glasnik Međimurske županije“ broj 15/2018.)
S A Z I V A M
15. sjednicu Općinskog vijeća Općine Donja Dubrava
za PETAK, - 31. SVIBNJA 2019. godine, u 19,00 sati u zgradi "Zalan"
Za sjednicu predlažem sljedeći
DNEVNI RED:
1. Informacija o radu Općinskog načelnika između 14-15. sjednice Općinskog vijeća
2. Aktualni sat
3. Usvajanje zapisnika s 14. sjednice Općinskog vijeća
4. Odluka o izradi projektne dokumentacije za pješačko-biciklističku stazu za ulice M. P. Miškine, B. Radića, M. Gupca i Zagrebačku
5. Odluka o izradi projektne dokumentacije za gospodarsku zonu „Sjeveroistok“
6. Odluka o komunalnom doprinosu na području Općine
7. Odluka o izmjeni Zaključka Procjene rizika Općine Donja Dubrava
8. Odluka o ukidanju postrojbe Civilne zaštite opće namjene Općine
9. Odluka o prihvaćanju sporazuma o sufinanciranju hitne medicinske službe u Kotoribi
10. Financijski izvještaj Dječjeg vrtića „Klinčec“ za 2018. godinu
11. Godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna Općine za 2018. godinu
12. Odluka o raspodjeli rezultata poslovanja Općine za 2018. godinu
13. Slobodna riječ
U prilogu su dostavljeni materijali za točke 1, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12, dok će se obrazloženje za ostale točke dnevnog reda dati na sjednici.
Molim vijećnike Općinskog vijeća da sjednici obavezno budu nazočni.
PREDSJEDNIK
Damir Vidović