Predsjednik Općinskog vijeća Općine Donja Dubrava, Mario Mikulan sazvao je 3. sjednicu Vijeća za utorak, 28. studeni 2017. godine, s početkom u 18,00 sati.
Dnevni red sjednice možete pročitati u nastavku…
OPĆINSKO VIJEĆE
KLASA:021-05/17-01/04
UR.BROJ:2109/05-17-01/02
Donja Dubrava, 24.11.2017.
Na temelju članka 56. Poslovnika Općinskog vijeća Općine Donja Dubrava
(„Službeni glasnik Međimurske županije“ broj 6/2013.)
S A Z I V A M
3. sjednicu Općinskog vijeća Općine Donja Dubrava
za UTORAK, 28. STUDENI 2017. godine, u 18,00 sati u zgradi "Zalan"
Za sjednicu predlažem sljedeći
DNEVNI RED:
1. Informacije o aktivnostima Općinskog načelnika između 2. i 3. sjednice Općinskog vijeća
2. Aktualni sat
3. Usvajanje zapisnika s 2. sjednice Općinskog vijeća
4. Donošenje Plana gospodarenja otpadom Općine 2017-2022.godina
5. Odluka o načinu pružanja javnih usluga prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada na području Općine
6. Odluka o komunalnom redu Općine
7. Provedbeni Plan unapređenja zaštite od požara
8. Odluka o ustupanju Općini na korištenje imovine HEP-a za turističku zonu
9. Imenovanje predsjednika i članova općinskih odbora
10. Imenovanje članova (3) Upravnog vijeća Dječjeg vrtića „Klinčec“
11. Izmjena Odluke o poticanju uređenja nekretnina na području Općine (čl.2.)
12. Rasprava o Programu gradnje objekata komunalne infrastrukture za 2018. godinu
13. Rasprava o Programu održavanje komunalne infrastrukture za 2018. godinu
14. Rasprava o Programu financiranja potreba u kulturi i športu za 2018. godinu
15. Rasprava o Socijalnom programu Općine Donja Dubrava za 2018. godinu
16. Rasprava o Odluci o izvršavanju Proračuna Općine Donja Dubrava za 2018.
17. Prijedlog i rasprava o Proračunu Općine za 2018. godinu i projekcije za 2019. i 2020. godinu
18. Slobodna riječ.
U prilogu su dostavljeni materijali za točke 3 do 7, 11 do 17, dok će se obrazloženje za ostale točke dnevnog reda dati na sjednici.
Molim vijećnike Općinskog vijeća da sjednici obavezno budu nazočni.
PREDSJEDNIK
Mario Mikulan